Gediflora

Gediflora is een wereldspeler op vlak van veredeling en vermeerdering van bolchrysanten. Het ruime assortiment met unieke rassen en families is bekend onder de naam Belgian Mums.

Open menu

Mission statement

 

B2B Missie

Gediflora heeft als missie de kwekers, dankzij haar R&D, een zeer consistent, hoog kwalitatief, vernieuwend, 100% ‘easy to grow’ plant-assortiment te bezorgen. Dit met als doel kwekers succesvol te maken. We streven ernaar om de specialist te zijn en blijven in bolchrysanten. Dit doen we door een totaalpakket aan te bieden: gouden genetica + kwaliteit + service. Gediflora wil een betrouwbare partner zijn en wandelt met veel enthousiasme ‘the extra mile’ voor tevreden klanten over de hele wereld.

Gediflora heeft de gezonde ambitie om een gecontroleerde groei van haar organisatie te realiseren. Groei in de ruime zin van het woord. Met een constante focus en maximale flexibiliteit streeft Gediflora ernaar om meerwaarde te creëren …

  • voor haar klanten: door hen een kwalitatief hoogstaand product uit een uniek en uitgebreid assortiment aan te bieden, gekoppeld aan  een vergaande service en wederzijds vertrouwen.
  • voor haar medewerkers: door hen zoveel mogelijk te betrekken en door voldoende ruimte te creëren voor initiatief en creativiteit.
  • voor het milieu en de maatschappij: door constant te streven naar een duurzame productie

B2C Missie

Met het merk Mum heeft Gediflora de ambitie om meer lifestyle toe te voegen aan het product bolchrysant. Mum wil het imago van de bolchrysant boosten en de consument op retailpunten aanzetten tot kopen door in te spelen op de behoefte aan natuur, sfeer, lifestyle en beleving. Hiermee hanteert Gediflora een pullmarketingstrategie om ook de kwekers en retailcentra verder te ontzorgen.

Gediflora Motto

Het motto van het moederbedrijf bestaat uit 5D’s: Dromen, Denken, Durven, Doen en Deuredoen.

*Deuredoen: typisch West-Vlaams woord, tekenend voor de mentaliteit van de streek. Betekent: altijd verder blijven werken.

en… beter Doen
Gediflora stelt zichzelf constant in vraag om beter te doen, te blijven evolueren.